FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Jak mogę zapisać się na trening?

Na treningi można zapisać się on-line używając kanału internetowego. Po zarejestrowaniu się w serwisie rezerwacyjnym treningisportowe.pl na adres poczty elektronicznej, podany podczas rejestracji, otrzymujemy link w celu aktywowanie konta. Po aktywowaniu konta można już kupić interesujący nas karnet, a następnie używając kalendarza wybrać dogodne dla nas terminy treningów. Po zapisaniu się na trening nie musimy już wykonywać żadnych czynności, ani dodatkowo potwierdzać obecności na zajęciach.


Czy na trening mogę zapisać się telefonicznie?

Standardowo do zapisów na treningi służy kanał internetowy. W wyjątkowych sytuacjach (brak dostępu do internetu) możliwe jest zapisanie się na trening przez telefon pod numerem +48 794 777 667. W takiej sytuacji to nasi konsultanci dokonają odpowiednich zmian w systemie.


Czy po założeniu rezerwacji na pewno znajdzie się dla mnie miejsce na treningu?

Tak. System rezerwacyjny nie pozwoli, aby na dany trening zapisało się więcej osób niż przewiduje to określony przez nas limit miejsc. Po zrobieniu rezerwacji, bez dodatkowych formalności można przyjść na trening.


Skąd będę wiedział, że moja rezerwacja przebiegła pomyślnie?

Informację o założeniu konta, a także o dokonaniu rezerwacji otrzymasz na podany przez siebie, w procesie rejestracji, adres poczty elektronicznej.


Czy mogę zaprosić na trening osoby nie posiadające konta w serwisie treningisportowe.pl?

Tak. Przez własne konto można zarezerwować więcej niż jedno miejsce na treningu. Zapraszając gościa nie musisz podawać nam żadnych jego danych. W systemie z Twojego karnetu zostanie zarezerwowana odpowiednia liczba wejść.


Czy i kiedy mogę odwołać swój udział w treningu?

Istnieje możliwość odwołania udziału w treningu. Swoją rezerwację można zwolnić najpóźniej na 2 godziny przed Treningiem. Jeżeli zwolnioną rezerwację zajmie osoba z Listy rezerwowej lub inny Uczestnik, to osoba zwalniająca miejsce otrzyma automatycznie zwrot niewykorzystanego Wejścia na swoim Karnecie. Jeżeli zwolnione miejsce nie zostanie zajęte przez innego Uczestnika, to rezerwacja przepada i w tym przypadku nie następuje zwrot wynagrodzenia a Wejście uważa się za wykorzystane.


Czy trening może zostać odwołany przez Organizatora?

W wyjątkowych przypadkach, niezależnych od Organizatora, Trening może zostać odwołany. O odwołaniu Treningu Organizator poinformuje Uczestników wszystkim możliwymi kanałami, za pośrednictwem poczty elektronicznej, strony internetowej i profili na portalach społecznościowych. W takiej sytuacji Uczestnicy otrzymają zwrot Wejścia na swój Karnet.


Ile osób musi się zapisać na trening aby się on odbył?

Każdy trening ma podany maksymalny limit miejsc. Jeżeli nie zostanie on osiągnięty trening odbywa się z mniejszą liczbą osób. Nie ma więc minimalnego limitu.


Skąd mam wiedzieć jaki poziom treningu powinienem wybrać?

W przypadku siatkówki proponujemy aż 3 poziomy zaawansowania. Opisy wszystkich proponowanych zajęć, także ich poziomu, znajdują się w zakładce "Siatkówka". W przypadku koszykówki trening odbywa się na poziomie amatorskim dla osób, o co najmniej podstawowych umiejętnościach. Więcej informacji znajduje się w zakładce "Koszykówka".


Jak powinienem przygotować się na trening?

Jako organizatorzy zapewniamy Ci cały sprzęt niezbędny do gry jak np. piłki, pachołki, znaczniki. Od uczestników wymagamy jedynie zopatrzenia się w sportowy strój, obuwie oraz dobry humor.


Czy jeżeli nie odwołam swojego udziału w treningu, a ostatecznie się na nim nie pojawię to czy moje Wejście przepada?

Generalnie tak. Aby Wejście nie przepadło należy odwołać swój udział w treningu najpóźniej na 2 godziny przed jego rozpoczęciem za pomocą kanału internetowego. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku dostępu do internetu, możliwe jest odwołanie treningu przez telefon pod numerem +48 506 822 908. W takiej sytuacji to nasi konsultanci dokonają odpowiednich zmian w systemie. Należy jednak pamiętać, że aby otrzymać zwrot Wejścia na swoim karnecie zwolnione miejsce musi zająć osoba z Listy rezerwowej lub inny Uczestnik.


Jak długo jest ważny wykupiony przeze mnie karnet na treningi?

Różne karnety mają różny okres ważności. Bez względu na wybraną dyscyplinę, standardowo karnet na 1 wejście jest ważny 2 miesiące, na 4 wejścia jest ważny 3 miesiące, a okres ważności karnetów na 8 i 10 wejść to 6 miesięcy. Niektóre karnety promocyjne mogą mieć inny, krótszy, okres ważności. W takiej sytuacji informacja o okresie jego obowiązywania będzie widoczna w systemie.


Czy możliwy jest zwrot wykupionego karnetu?

Tak. Każdemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Karnetu dokonanej za pośrednictwem serwisu rezerwacyjnego treningisportowe.pl bez podania powodu w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty wykupienia Karnetu. Zwrot Karnetu możliwe jest jedynie w sytuacji, w której Uczestnik nie dokonał wcześniej żadnej rezerwacji Treningu z wykupionego Karnetu. Odstąpienie musi nastąpić w formie pisemnej i zostać wysłane na adres Organizatora. Jeżeli przed odstąpieniem dokonaliście płatności, zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.


Po jakim czasie od dokonania płatności za Karnet będę mógł dokonać rezerwacji miejsca na treningu?

Rezerwacji miejsca na treningu można dokonać po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. W praktyce oznacza to, że korzystając z systemu płatności PayU.pl rezerwacji można dokonać zaraz po powrocie ze strony banku na stronę serwisu. W przypadku przelewu tradycyjnego czas ten może się wydłużyć. Dlatego sugerujemy korzystanie z internetowego kanału płatności.


Czy za wykupione karnety można otrzymać fakturę?

Tak. Do wszystkich karnetów dołączamy fakturę VAT. Jest ona wystawiana w terminie 7 dni od daty dokonania płatności i wysyłana na podany w procesie rejestracji adres mailowy lub doręczana na treningu. Jeżeli Wasz udział w treningach może być finansowany przez pracodawcę to także istnieje możliwość wystawienia faktury na podane przez Was dane. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy bezpośrednio po dokonaniu płatności na adres kontakt@treningisportowe.pl.


Skąd mogę mieć pewność, że trening będzie poprowadzony profesjonalnie?

Nasze treningi prowadzone są wyłącznie przez doświadczonych trenerów lub instruktorów siatkówki i koszykówki. Jako Agencja Promocji Sportu SPORTS EMOTIONS od lat organizujemy i prowadzimy treningi sportowe dla firmowych i amatorskich drużyn siatkówki, koszykówki, piłki nożnej i piłki ręcznej. Więcej informacji na temat trenerów znajduje się w zakładce Trenerzy.


Czy jako osoba niepełnoletnia mogę brać udział w treningach?

Nie. Uczestnikami naszych zajęć mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie.


Skąd dowiem się, że "wskoczyłem" z Listy rezerwowej na zwolnione miejsce na treningu?

Informacja o możliwości udziału w treningu otrzymasz natychmiast po zwolnieniu się miejsca na treningu zostania wysłana na adres mailowy na podany w procesie rejestracji.


Co się dzieje, jeżeli jestem wpisany na listę rezerowową i automatycznie, na 2 godziny przed treningiem zajmę zwolnione miejsce, a zaplanowałem ten czas w inny sposób, przez co nie mogę się na nim pojawić?

Wpisując się na listę rezerwową sami określamy moment (termin), do którego jesteśmy zainteresowani uczestnictwem w danym treningu. W związku z tym nie zostaniemy zaskoczeni "na ostatnią chwilę". Przy ustalaniu terminu proponujemy założyć bezpieczny dla siebie bufor czasowy.


W jaki sposób mogę zapłacić za karnet?

Za treningi można zapłacić na wiele sposobów. Najwygodniejsze jest skorzystanie z systemy transakcyjnego PayU.pl, który umożliwia płatność kartą kredytową lub przelewem bankowym. Do panelu transakcyjnego zostaniecie automatycznie przekierowani z serwisu rezerwacyjnego treningisportowe.pl po wybraniu Kup znajdującego się przy każdym z karnetów. Płatności można dokonać także przelewem na nasz rachunek bankowy. Numer konta znajduje się w zakładce Kontakt w dolnym menu. Po zaksięgowaniu wpłaty aktywujemy karnet, o czym użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest dokonanie płatności gotówką przed Treningiem. W przypadku wybrania tej formy płatności konieczny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.